KÖLCSÖNZÉS MENETE

Minden beérkező ajánatkérést egyedileg kezelünk annak érdekében, hogy leendő ügyfeleink a leginkább testreszabott és számukra legkedvezőbb csomagot kaphassák. 

Szolgáltatásunkat elsősorban üzleti ügyfeleknek kínáljuk, de magánszemélyként is van lehetőség a bérlésre. Bővebb információt a Szerződési feltételek menüpont alatt talál.
kölcsönzés menete

A rendelési folyamat

  1. Ajánlatkérés
    Amennyiben tudja milyen készüléket szeretne bérelni, töltse ki az Ajánlatkérés tabletre menüponton megjelenő űrlapot vagy keressen minket bizalommal a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az elküldött e-mail vagy ajánlatkérő önmagában még nem jelenti a megrendelés létrejöttét. A sikeres űrlapkitöltést automatikus e-mail üzenet követi.
     
  2. Ajánlatkérés egyeztetése
    Amennyiben az ajánlatkéréssel kapcsolatban pontosításra van szükség kollégánk jelentkezni fog az Ön által megadott elérhetőségeken 1-2 órán belül.
     
  3. Árajánlat elküldése
    A kitöltött űrlap alapján tételes árajánlatot készítünk az eszközbérlet szolgáltatásra. Az árajánlat tartalmazza a bérleti periódus kezdetét, hosszát, az eszközök és igényelt kiegészítők bérleti díját, az egyéb szolgáltatások díjait valamint a kiszállítás módját, szükség esetén a kaució összegét. Ajánlatunkat e-mailben küldjük el.
     
  4. Szerződéskötés
    Ha ajánlatunkat kedvezőnek találja, szerződést kötünk. Az eszközbérleti szerződés szövegét az ajánlat elfogadását követően előzetesen megküldjük. A szerződéskötés feltétele a cégszerű aláírás, vagy magánszemély esetén érvényes személyi igazolvány és lakcímkártya bemutatása.  
     
  5. Fizetés / Kaució
    A fizetés történhet banki átutalással, előreutalással vagy készpénzben. Magánszemély esetén a fizetés mindig készpénzben történik. A kaució a felek megállapodása alapján kerül megállapításra mértéke és módja az ajánlatban minden esetben szerepel.
     
  6. Átvétel / Szállítás
    A bérelt eszközök átvételére a következő lehetőségeket ajánljuk:
  •  Személyes átvétel a Tablet Rental Hungary címén előre egyeztetett időpontban térítésmentesen.
  • Futárszolgálat által, meghatározott díj ellenében a Bérlő által megjelölt helyen (székhely, telephely, rendezvényhelyszín).
  • Amennyiben a megrendelő vidéki helyszínen kívánja a készüléket átvenni előzetes egyeztetést követően belföldi Gyorsposta szolgáltatás keretében is lehetőség van a készüléket átvenni.

Az átvétel átvételi elismervény aláírásával történik, mely a szerződés mellékletét képezi és elválaszthatatlan része. Az átadás átvételi nyilatkozat aláírása után az adott eszköz használatba vehető.

Bővebb információ a Szerződési Feltételek alatt olvasható.